Saturday 18 January 2014

4 LANGKAH BUANG RACUN DARI TUBUH

Buang Racun Dari Tubuh


Kehidupan kita seharian selalu terdedah dengan cahaya matahari yang berlebihan, tambahan pula kita kurang menitikberatkan amalan pemakanan yang sihat. Tahukan anda, semua itu akan memberi pengaruh yang memudaratkan kepada tubuh terutama ketika proses detoksifikasi semulajadi.

Detoksifikasi atau yang disebut sebagai pembuangan racun dari dalam tubuh boleh dimaksimumkan dengan beberapa cara yang mudah. Berikut adalah langkah-langkahnya:

1.       Minum air kosong secukupnya
Minum air kosong sekurang-kurangnya 12 gelas (3 liter) sehari dapat membantu proses membuang racun-racun yang terkumpul di dalam tubuh dengan lebih cepat dan mudah. Air amat diperlukan tubuh, terutama bagi organ ginjal yang aktif dalam penyerapan cairan. Melalui pengambilan air kosong, ia akan mengaktifkan fungsi ginjal sehingga banyak racun yang akan dibuang melaui urin.

2.       Makan buah-buahan
Buah-buahan pada umumkan berperanan penting dalam proses detoksifikasi semulajadi. Buah dan sayur selain mengandungi banyak vitamin, juga mengandungi banyak vitamin, juga mengandungi banyak vitamin, juga mengandungi banyak vitamin yang mengandungi serat. Serat ini mengikat zat-zat yang tidak diperlukan oleh tubuh dan seterusnya membuangnya melalui tinja. Jadi, makanlah makanan seperti strawberi, apricot, jus labu, jus oren, teh hijau, brokoli, asparagus dan air kelapa yang kaya dengan serat.

3.       Olahraga
Selain dapat melancarkan peredaran darah, olahraga juga boleh menjadi cara yang berkesan untuk mengeluarkan peluh. Hal tersebut merupakan salah satu cara tubuh untuk mengeluarkan zat yang tidak berguna melalui kulit.

4.       Rehat mencukupi
Rehat yang mencukupi boleh membantu organ-organ tubuh untuk sama berehat dan menghasilkan sel-sel di dalam tubuh untuk berkembang. Tanpa istirehat yang mencukupi, racun-racun di dalam tubuh semakin banyak. Hal ini seterusnya boleh memudaratkan keadaan organ yang berfungsi untuk mengelurkan racun dari dalam tubuh seperti ginjal dan hati.


Anda juga boleh ambil SlymRich Blueberry Diet Fiber (RM70 sahaja) bagi mempercepatkan pengingkiran racun dalam badan atau detoksifikasi.

 Mereka yang mengambil SlymRich akan dapat merasai perbezaannya selepas satu hingga lima hari mengamalkan minuman ini. Anda akan mengalami pembuangan najis yang banyak (mungkin berbau busuk dan berwarna hitam). Jangan bimbang kerana ini adalah antara proses membuang lemak, toksin dan minyak dalam tubuh. Selain itu, anda akan mengalami pembuangan lebih daripada sekali dan masalah sembelit bertambah baik.

SlymRich Blueberry Diet Fiber
 
Testimoni Slymrich

Testimoni Slymrich

Testimoni Slymrich

Testimoni Slymrich

BERMINAT...???
SMS/WHATSAPP 012-2287784 Sarah
www.facebook.com/SSaraheStall

No comments:

Post a Comment