Tuesday 14 January 2014

Punca Hubungan Intim Bertukar Hambar

Punca Hubungan Intim Bertukar Hambar

Kita selalu dengar perjalanan rumahtangga ni tidaklah selalunya wangi… Setahun pertama memang semuanya indah, rasa nak berkepit saja 24 jam… Bila lahir anak lagi la hepi sebab rasa dah lengkap kehidupan ini… Tapi ramai juga pasangan yang mula berubah keutamaan dari pasangan kepada anak, terutama isteri. Isteri yang dulu menatang suami seperti minyak yang penuh, kini baby kecil itu mengambil perhatian…  Apatah lagi isteri yang berkerjaya..

Bilakah agaknya isteri mula suka pulaukan suami dengan pelbagai alasan? Sibuk fikirkan kerja, terlalu sayangkan karier sampai suami ditinggal-tinggalkan, atau alas an menjaga  anak yang kecil sampai suami dibiar tidur sendirian? Isteri saja ke punca rumahtangga hambar..?

Ada kalanya suami pula yang tidak pedulikan isteri, didekati  tak sudi, apatah lagi disentuh-sentuh jika tak kena cara dan gaya, suasana dan masanya nahaslah isteri kena kutuk!

Dua-dua sama tidak peduli, masing-masing pilih jalan sendiri, sampai bilakan agaknya ranjang dibiarkan tak bergoyang?

Antara punca lain hubungan makin tawar adalah apabila suami di puncak karier. Semakin hebat jawatan atau pangkat, semakin hebat juga perkahwinan anda diterjah badai. Tak percaya? Banyak faktor yang mempengaruhi gaya layanan anda kepada pasangan setelah menjadi orang hebat. Faktor wang mungkin mengatasi rasa romantic. Cukup belikan barang yang mahal untuk pasangan tanpa disertai dengan penghargaan dan ketulusan hati. Semua dibeli dengan material tapi adakah cinta isteri begitu mudah dibeli?

Faktor masa lebih merumitkan keadaan, jika masa berkualiti tidak dimanfaatkan sebaik mungkin. Sudahlah masing-masing sibuk, tapi bila berjumpa hanya untuk kutuk-mengutuk? Tidak bolehkah hargai masa bersama hanya untuk bergembira, bermesra dan enjoy saja?

Kurang cakap dan dakap biasanya dialami oleh pasangan yang sudah lama berkahwin dan hilang sedikit suasana romantic disebabkan mereka focus kepada benda-benda lain. Mereka anggap  masing-masing faham tugas dan tanggungjawab jadi tak perlulah beromantik sangat.

Padahal hati kecil mereka sebenarnya menjerit mimpikan masa-masa indah dahulu kala. Kalau sudah begitu jangan sampai mencari orang baru untuk memulakan deria romantic yang dirindui. Mengapa tidak perbaiki kesilapan masing-masing bermula dari atas katil?

Mood susah nak datang..? Letih dan tak bertenaga...? Tiada selera bila tengok pasangan..?

Jom saya bantu tingkatkan mood romantik suami dan mantopppkan aset-aset isteri seperti anak dara kembali... 

SuperRich Puteri Vanilla keluaran EHPS

SuperRich Raja Abi Cafe keluaran EHPS
 
 Dapatkan SuperRich Puteri Vanilla (RM69) dan SuperRich Raja Abi Cafe (RM78)

Apa mereka kata tentang SPV dan RAC ni..?

Testimoni SuperRich Raja Abi Cafe

Testimoni SuperRich Raja Abi Cafe

Testimoni SuperRich Raja Abi Cafe & SuperRich Puteri Vanilla

Testimoni SuperRich Puteri Vanilla

Testimoni SuperRich Puteri Vanilla

Untuk keterangan lanjut boleh hubungi Sarah 012-2287784

www.facebook.com/SSaraheStall


No comments:

Post a Comment